28.05. Узагальнення та сисематизація навчального матеріалу
26.05. Узагальнення та сисематизація навчального матеріалу
25.05. Аналіз контрольної роботи
21.05. Підсумкова контрольна робота за курс 5 класу
Завдання для 5 - В класу
Варіант 1 (група Яни Володимирівни)
РОБОТУ ВИСЛАТИ ДО 13.15 год
Варіант 2 (Група Вікторії Володимирівни)
РОБОТУ ВИСЛАТИ ДО 13.15 год
- Дивимось телеуроки.
- Ось і довгожданні канікули! Попереду відпочинок, ігри, розваги. Перегляньте Математичні фокуси, можливо вам сподобається.
- Дивимось телеуроки.
- Учасники VI Всеукраїнська інтернет-олімпіади «На Урок» (Весна 2020) не забудьте завнтажити сертифікати та дипломи.
- Пропоную переглянути цікаві відео про математику: Системи числення та Надзадачі.
- Дивимось телеуроки.
- Пропоную погратись. Головоломки
25.05. Аналіз контрольної роботи
- Дивимось телеуроки.
- Розібрати розв"язки завдань контрольної роботи. Кому потрібні детальні розв"язки - пишіть на Viber.
21.05. Підсумкова контрольна робота за курс 5 класу
- Дивимось телеуроки.
- Завдання контрольної роботи бдуть опубліковані в 12 год.
- ДЛЯ 5 - Б КЛАСУ: тест відкритий 45 хв. Завдання 7, 8, 9 - висилайте на Viber до 13 год. За онлайнтести можна отримати від 1 до 6 балів, решта буде добавлена після того, як вчитель перевірить письмові задання. УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ ОПИС ПЕРЕД ТЕСТОМ! Результати будуть відомі до наступного уроку (до понеділка).
- Діти, в кого зараз немає Інтернету, я нічим не можу допомогти. Не вдасться написати контрольну роботу зараз - нічого страшного, чекайте подальших інстукцій (після 14 год). Хто має змогу - проходить зараз!
Група
Антоніни Василівни
|
Група
Світлани Іванівни
|
Завдання для 5 - В класу
Варіант 1 (група Яни Володимирівни)
РОБОТУ ВИСЛАТИ ДО 13.15 год
Варіант 2 (Група Вікторії Володимирівни)
РОБОТУ ВИСЛАТИ ДО 13.15 год
20.05. Повторення.
- Дивимось телеуроки.
- Готуємось до підсумкової контрольної роботи, яку напишемо завтра (21 травня, з 12 до 13 год).
- Завдання будуть викладені після четвертого телеуроку.
Діти, зверніть увагу на записи. Ми готуємось до контрольної роботи, тому ще раз наголошую:всі дії, які не можна виконати усно, повинні бути записані в стовпчик.
19.05. Повторення. Степінь. Приклади на всі дії.
- Дивимось телеуроки.
- Готуємось до підсумкової контрольної роботи.
- Повторюємо матеріал, який вивчили в 5 класі.
- Завдання будуть викладені після четвертого телеуроку.
- Переглянути відео або прочитати §7 і 45.
- Розв"язати вправи (на фото).
- Ввечері звірити розв"язки
Діти, зверніть увагу на записи. Ми готуємось до контрольної роботи, тому ще раз наголошую:всі дії, які не можна виконати усно, повинні бути записані в стовпчик. Якщо ж котрусь дію робите усно, то в прикладі повинно бути кілька знаків "=" (дивіться фото)
18.05. Повторення. Геометричний матеріал.
- Дивимось телеуроки.
- Повторюємо матеріал, який вивчили в 5 класі. Це можна зробити таким чином: почитати підручник (§ 17 - 26) або преглянути відео: Промінь, пряма. Відрізок. Координатний промінь. Кути. Задача про кути. Прямокутник, трикутник. Площа. Об"єм.
- Опацювати конспект "Трикутник, його види".
- Щоб перевірити себе з теми "Кути" - пограйте Презентація-гра (презентацію треба не переглядати, а завантажити).
14.05. Повторення. Дії зі звичайними дробами та мішаними числами
- Починаємо повторення матеріалу, який вивчали в 5 класі. Це можна зробити таким чином: почитати підручник (§ 27 - 33) або Опрацювати конспект завантажити тут, чи переглянути відео дії з дробами і дії з мішаними числами.
- Розв"яжіть завдання (на фото). Ввечері викладу розв"ування та відповіді.
13.05. Аналіз контрольної роботи.
- Дивимось телеуроки.
- Розібрати розв"язи завдань контрольної роботи. Завдання 7 і 8 записати в зошит (якщо на контрольній роботі ці завдання виконані правильно, то переписуйте завдання іншого варіанта).
12.05. Контрольна робота з теми "Середнє арифметичне. Відсотки".
- Дивимось телеуроки (повторення матеріалу).
- Завдання контрольної роботи будуть доступні в 12 год. Уважно прочитайте інструкцію!
- Контрольна складається з двох частин - тестові завдання (1 - 6) і задачі (7 - 9).
- У завданнях 1 - 6 просто вибрати правильну відповідь.
- Розв"язування завдань 7, 8, 9 ОБОВ"ЯЗКОВО вислати мені на VIBER до 13.00 (не завтра, не ввечері, не в 13.10, не в ... , а до 13 год.) Контрольна робота триває 45 хв (саме стільки будуть відкриті завдання) і ще маєте 15 хв, щоб все гарно оформити.
- Тільки 1 (одна) спроба для виконання тестових завдань, то ж не гайте часу.
- Щоб розпочати тест, виберіть свій клас, варіант і просто натисніть.
- Уважно прочитайте опис до тесту.
- Мені не двоніть🙅, не пишіть🙅 - відповідати сьогодні не буду🙅 бо йду на нараду в школу💁.
Група
Антоніни Василівни
|
Група
Світлани Іванівни
|
Завдання для 5 - В класу
Група
Яни Володимирівни
|
Група
Вікторії Володимирівни
|
07.05. Відсотки. Знаходження числа за відсотком
- Дивимось телеуроки (нова тема і повторення матеріалу).
- Завдання будуть викладені після 4 телеуроку.
- Переглянути відео
- Усі вправи, які розв"язували у відео, записати в зошит.
- Понеділок - вихідний.
- У вівторк напишемо контрольну роботу з теми "Відсотки. Середнє арифметичне". Більшість завдань будуть на відшукання середнього арифметичного, середніх величин. Задачі на відсотки більш детально розберемо у вересні наступного навчального року.
- Контрольна робота з 12.00 до 13.00.
06.05. Відсотки. Знаходження відсотка від числа
- Дивимось телеуроки (нова тема і повторення матеріалу).
- Завдання будуть викладені після 4 телеуроку.
- Опрацювати конспект (усе, що виділено червоним кольором записати у зошит) завантажити конспект
- Можна погратись гра-презентація (презентацію треба не переглядати, а завантажити)
05.05. Відсотки
- Дивимось телеуроки (нова тема і повторення матеріалу).
- Завдання будуть викладені після 4 телеуроку.
- Переглянути коротенькі відео відео 1 і відео 2 про відсотки.
- Записати в зошит і запам"ятати (зверніть увагу на записи по клітинках)
04.05. Розв"язування вправ із теми "Середнє арифметичне. Середнє значення величин"
- Дивимось телеуроки (нова тема!!!).
- Завдання будуть викладені після 4 телеуроку.
- Аналіз замостійної роботи (Розв"язування усіх вправ розібрати і переписати в зошит).
30.04. Розв"язування вправ із теми "Середнє арифметичне. Середнє значення величин"
- Дивимось телеуроки (повторення матеріалу).
- Завдання будуть викладені після 4 телеуроку.
- Не забули про олімпіаду? Кому потрібен пароль - пишіть сьогодні, бо не знаю, чи завтра матиму змогу відповідати.
- ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: у нас завтра немає уроку і це вихідний день, але телеуроки мають бути і з математики нова тема. Подивіться, будь ласка, а я в понеділок не задаватиму письмового домашнього завдання 😀😀😀.
- Пройти тестування (час обмежений - 40 хв, до 18.00. Одне із завдань (будь-яке) записати у зошит).
29.04. Середнє значення величин
- Дивимось телеуроки.
- Вивчаємо нову тему: переглянути відео (розв"язування задач, які розглянуті у цьому і наступних відео - записати в зошит).
- Ще кілька задач відео .
- Пропоную розібрати кілька складніших задач на середнє арифметичне відео .
- Прошу зголоситись охочих взяти участь в інтернет-олімпіаді (дякую трьом учням 5 - В класу 👍👍👍).
28.04. Середнє арифметичне
- Дивимось телеуроки (для повторення матеріалу).
- Вивчаємо нову тему: переглянути відео (зверніть увагу на записи перших двох прикладів - результат тих дій, які робимо усно повинен бути записаний (приклад 1), а якщо всі дії - в стовпчик, то результат дії додавання після знака = не пишемо (приклад 2).
- Виконати вправи з підручника 1587, 1591 і 1606.
- Розв"язків надсилати не треба, пишіть тільки ті учні, хто потребує додаткового пояснення.
- Ще не всі учні отримали оцінки за тему "Множення та ділення десяткових дробів".
- Дуже мало учнів зголосились взяти участь в олімпіаді 😪😪😪.
27.04. Аналіз контрольної роботи
- Дивимось телеуроки.
- Ті учні, що не отримали повідомлення про оцінку за контрольну роботу і за тему, після закінчення 4 телеуроку напишіть мені на Viber.
- Ті, хто знає оцінку і згоден з нею - відпочивають!!! 😍
- Увага! Сьогодні розпочинається інтернет-олімпіада з математики. Логін - ваше прізвище та ім"я. Хто не знає свій пароль, напишіть мені.
- Дивимось телеуроки.
- Завдання контрольної роботи будуть викладені після закінчення 4 телеуроку.
УВАГА!!!
РОЗВ"ЯЗКИ ЗАВДАНЬ, В ЯКИХ ТРЕБА ВПИСУВАТИ ВІДПОВІДЬ - ОБОВ"ЯЗКОВО НАДІСЛАТИ НА VIBER.
Пройти тест і надіслати розв"язки сьогодні до 21.00 год.
Тестові завдання і на встановлення відповідності - розв"язуються усно, тому їх не записуємо.
ЧАС ТЕСТУВАННЯ ОБМЕЖЕНИЙ - 45 ХВИЛИН!!!
Зараховується лише одна спроба, то ж не марнуйте час, не хитруйте, вибирайте свій варіант.
Якщо не будуть надіслані розв"язки, то оцінка за контрольну роботу - половина набраних за тест балів.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Зараховується лише одна спроба, то ж не марнуйте час, не хитруйте, вибирайте свій варіант.
Якщо не будуть надіслані розв"язки, то оцінка за контрольну роботу - половина набраних за тест балів.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Завдання для 5 - Б класу
Завдання для 5 - В класу
22.04. Розв"язування задач і вправ на множення та ділення десяткових дробів
Група Антоніни Василівни
|
Група Світлани Іванівни
|
Група Антоніни Василівни
|
Група Світлани Іванівни
|
Завдання для 5 - В класу
Група Яни Володимирівни
Дівчатка
|
Група Вікторії Володимирівни
|
Група Яни Володимирівни
|
Група Вікторії Володимирівни
|
22.04. Розв"язування задач і вправ на множення та ділення десяткових дробів
- Дивимось телеурок (повторення матеріалу).
- Завтра контрольна робота з теми "Множення та ділення десяткових дробів".
- Повторити навчальний матеріал (підручник, § 38 - 41), за потреби ще раз переглянути відео з попередніх уроків.
21.04. Розв"язування задач і вправ на множення та ділення десяткових дробів
Христос воскрес!!! Вітаю усіх зі святом!!!
Дивимось телеурок (повторення матеріалу)

Готуємось до контрольної роботи: виконати домашню самостійну роботу (підручник, стор.243). Розв"язки викладу ввечері.



16.04. Розв"язування задач і вправ на множення та ділення десяткових дробів
Сьогодні зробимо аналіз вчорашнього тестування (розібрати, переписати в зошит), так як багато учнів помилилились в останніх завданнях. Із наступного тижня дивимось телеурок, а тоді заходимо на блог.
15.04. Розв"язування задач і вправ на множення та ділення десяткових дробів
- Сьогодні розв"язуємо вправи, готуємось до контрольної роботи. Для цього пропоную вам пройти тестування (до 23 години, час на тестування обмежений - 40 хв). Щоб розпочати, пройдіть за цим посиланням https://vseosvita.ua/test/start/rqh277
- Для повторення матеріалу дивимось телеуроки.
14.04. Розв"язування задач і вправ на множення та ділення десяткових дробів
- Сьогодні розв"язуємо вправи, виробляємо навички застосовувати зання та вміння. Для цього пропоную вам розв"язати 2 вправи (на фото). Розв"язки надсилати не треба. Вечері, о 20.00 викладу тут повні розв"язки: звіритесь, виправите помилки.
- Для повторення матеріалу дивимось телеуроки.
- Якщо потрібне додаткове пояснення, індивідуальна консультація тощо - пишіть на Viber.
УВАГА!!! ВІДПОВІДІ!!!
Не забудьте написати відповідь, бо я забула 😀😀😀😀😀
13.04. Розв"язування задач і вправ на множення та ділення десяткових дробів
- Любі п"ятикласники! Ми вивчили нову тему. Сьогодні розв"язуємо вправи, виробляємо навички застосовувати зання та вміння. Для цього пропоную вам розв"язати завдання контрольної роботи (на фото). Розв"язки надсилати не треба. Вечері, о 20.00 викладу тут повні розв"язки: звіритесь, виправите помилки.
- Підказка до завдання 5: §7, вправа 280 (наш підручник).
- Для повторення матеріалу дивимось телеуроки.
- Якщо потрібне додаткове пояснення, індивідуальна консультація тощо - пишіть на Viber.

УВАГА!!! ВІДПОВІДІ!!!
09.04. Ділення десяткових дробів на 0,1, 0,01, 0,01...
- Вивчити правило (на фото)
- Розглянути приклади
- Потренуватись для САМООЦІНЮВАННЯ можна тут або join.naurok.ua Код доступу 692129 (САМООЦІНЮВАННЯ!!!!!)
- Для повторення матеріалу дивимось телеуроки.
08.04. Ділення десяткових дробів на десятковий дріб
- Спочатку уважно(!!!) прочитати завдання на сьогодні.
- Переглянути відео .
- Розв"язати 6 (шість) прикладів з фото. Дітки, вони розв"язані у відео, тому звірте відповіді самостійно, фото робіт не висилайте, вишліть краще селфі, бо сумую за вами...
- Якщо було багато помилок або багато питань, то перегляньте ще інше відео , перечитайте приклади та матеріал підручника (стор.237-238)
- Не забудьте подякувати мамам, татам, бабусям, всім тим, хто щодня допомагає вам вчити уроки! Передайте вітання і від мене!!!
07.04. З Благовіщенням вітаю
І таке тобі бажаю:
Частіше Господу молись,
Щоб мрії всі твої збулись!
З надією день зустрічай –
І буде краще, пам"ятай!
06.04. Ров"язування задач і вправ
- Для повторення переглянути відео
- Пройти Коротке опитування
- Пройти тестування (УВАГА!!!) Тест необхідно виконати сьогодні до 21.00 год. Розв"язки завдань ОБОВ"ЯЗКОВО вислати на Viber.
join.naurok.ua Код доступу 509334
05.04. Телеуроки для 5 класу
Телеуроки для учнів 5 класів транслюватимуть телеканали “ПлюсПлюс” та “112 Україна”.
Онлайн трансляція каналу Міністерства освіти і науки України: YouTube
Онлайн трансляція каналу “ПлюсПлюс” https://1plus1.video/tvguide/plusplus/online?_ga=2.60427629.1507276362.1585657450-1031066236.1585509558
Онлайн трансляція каналу “112 Україна” https://www.youtube.com/watch?v=3Q11d6I21PE
Тривалість: з 10-00 до 12-00 год, кожного дня.
26.03. Ділення десяткових дробі на натуральне число
- Розв"язати вправи 976 (3 і 4), 978 (4, 5, 6) і 980 (умови на фото). Підказку до вправи 978 👀 дивіться у підручнику на стоінці 39.
- Виконані завдання вислати до понеділка.
- Бажаю успіхів!!!
25.03. Ділення десяткових дробі на натуральне число
- Переглянути відео Ділення і ще одне Приклади ділення
- Опрацювати матеріал підручника § 40 (с.230 - 231), вивчити правила.
- Розв"язати вправи 188, 189, 190 (умови на фото)
24.03. Увага! Діти, висилайте виконані завдання. Це не для оцінки. Хочу переконатись, що всі навчились множити десяткові дроби. Якщо з якоюсь вправою виникли труднощі, також пишіть.
19 і 23.03. Властивості множення. Розв"язування задач і вправ
- Опрацювати конспект (завантажити, переглянути, роздрукувати)
- Переглянути відео Переставна і сполучна властивість Розподільна властивість множення
- Виконати (письмово) вправи 1332, 1334, 1337,1344 з підручника. Розв"язання можна надсилати на електронну адресу lesia55555@gmail.com або виконувати в окремому зошиті чи на листочку і зберігати до початку навчання.
17 і 18.03. Множення десяткових дробів на 10, 100, 1000 ... 0,1, 0,01, 0,001...
- Прочитати матеріал підручника, розібрати приклади. §39 стор. 226-227.
- Дати відповіді на питання на стор. 228.
- Переглянути (за потреби) відеоурок Множення десяткових дробів на розрядні одиниці
- Запам"ятайте правила і множте десяткові дроби на розрядні одиниці усно
- Пройти тестування join.naurok.ua . Код доступу 801509 (тест з хитринкою, не поспішайте, уважно читайту завдання, виконуйте дії, міркуйте логічно і не хитруйте)
16.03. Множення десяткових дробів
- Прочитати матеріал підручника, розібрати приклади. §38 стор. 220-221.
- Дати відповіді на питання на стор. 222.
- Переглянути (за потреби) відеоурок Множення десяткових дробів
- Розібрати приклади і переписати в зошит (число, домашня робота) приклади
- Пройти тестування join.naurok.ua . Код доступу 266839
Код доступу 424239. Нам пише, що такого коду не існує.
ВідповістиВидалитиТест відкритий до 21.00 поточного дня.
ВидалитиДоброго дня Леся Кирилівна а якщо я написала на 12 то мені теж розбирати і писати самостійну роботу??
ВідповістиВидалитиАналіз самостійної роботи. Так, писати.
ВідповістиВидалити