6 клас (дистанційне навчання)

02.11. Повторення. Додавання та віднімання дробів з різними знаменниками

  1. Завантажити документ (документ тут)
  2. Правила - повторити (декому і вивчити).
  3. Розв"язані завдання переписати в зошит.
  4. Виконати домашнє завдання.


08.10. Розв"язування задач і вправ 

Домашнє завдання: вивчити УСІ правила (підручник, с. 32 - 41). 
В понеділок - залік по правилах.


07.10. Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів з різними знаменниками

  1. Запишіть у робочий зошит: число і "Класна робота" і тему уроку.
  2. Прочитайте §7 в підручнику (с. 39 - 42).
  3. Розберіть і перепишіть в зошит задачу 1 (на с. 41) і задачу 2 (на с.42).
  4. Вивчіть правила.
  5. За потреби перегляньте навчальне відео .
  6. Домашня робота: виконайте вправи 1 і 2 (на фото)
 1. Звести дроби до найменшого спільного знаменника


2. Порівняти дроби

(Підказка: не всі дроби у цій вправі треба зводити  до найменшого спільного знаменника. Дроби можна порівнювати за однаковими чисельниками 😀 )



06.10. Зведення дробу до нового знаменника

Завдання записуйте у робочий зошит: число і "домашня робота".

Завдання тут

Перевірка домашнього завдання за 5 жовтня.  Записи,  зроблені олівцем - тільки для пояснення, їх не переписуємо.  Якщо ви скорочували в іншій послідовності - нічого страшного, головне, щоб останій (нескоротний) дріб був однаковим. Якщо в когось залишились питання - в особисті повідомлення. 

 


05.10. Основна властивість дробу. 

 Скорочення дробів.

Письмові завдання записуйте у робочий зошит: число і "домашня робота".

Зошити, які "закінчились" - зберігати.

Завдання тут

Немає коментарів:

Дописати коментар