5 клас (карантин)

28.05. Узагальнення та сисематизація навчального матеріалу
  1. Дивимось телеуроки.
  2. Ось і довгожданні канікули! Попереду відпочинок, ігри, розваги. Перегляньте   Математичні фокуси,  можливо вам сподобається.

    27.05. Узагальнення та сисематизація навчального матеріалу
  1. Дивимось телеуроки.
  2. Учасники VI Всеукраїнська інтернет-олімпіади «На Урок» (Весна 2020) не забудьте завнтажити сертифікати та дипломи.
  3. Пропоную переглянути цікаві відео про математику:  Системи числення та Надзадачі.


26.05. Узагальнення та сисематизація навчального матеріалу
  1. Дивимось телеуроки.
  2. Пропоную погратись. Головоломки


25.05.  Аналіз контрольної роботи
  1. Дивимось телеуроки.
  2. Розібрати розв"язки завдань контрольної роботи. Кому потрібні детальні розв"язки - пишіть на Viber.





21.05.  Підсумкова контрольна робота за курс 5 класу
  1. Дивимось телеуроки.
  2. Завдання контрольної роботи бдуть опубліковані в 12 год.
  3. ДЛЯ 5 - Б КЛАСУ:  тест відкритий 45 хв. Завдання 7, 8, 9 - висилайте на Viber до 13 год. За онлайнтести можна отримати від 1 до 6 балів, решта буде добавлена після того, як вчитель перевірить письмові задання. УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ ОПИС ПЕРЕД ТЕСТОМ! Результати будуть відомі до наступного уроку (до понеділка).
  4. Діти, в кого зараз немає Інтернету, я нічим не можу допомогти. Не вдасться написати контрольну роботу зараз - нічого страшного, чекайте подальших інстукцій (після 14 год). Хто має змогу - проходить зараз!
Завдання для 5 - Б класу
Група
Антоніни Василівни
Група
Світлани Іванівни


Завдання для 5 - В класу



Варіант 1 рупа Яни Володимирівни)
РОБОТУ ВИСЛАТИ ДО 13.15 год


Варіант 2 (Група Вікторії Володимирівни)
РОБОТУ ВИСЛАТИ ДО 13.15 год



20.05.  Повторення. 
  1. Дивимось телеуроки.
  2. Готуємось до підсумкової контрольної роботи, яку напишемо завтра (21 травня, з 12 до 13 год).
  3. Завдання будуть викладені після четвертого телеуроку. 
ВІДПОВІДІ
Діти, зверніть увагу на записи. Ми готуємось до контрольної роботи, тому ще раз наголошую:всі дії, які не можна виконати усно, повинні бути записані в стовпчик.




19.05.  Повторення. Степінь.  Приклади на всі дії.
  1. Дивимось телеуроки.
  2. Готуємось до підсумкової контрольної роботи.
  3. Повторюємо матеріал, який вивчили в 5 класі.
  4. Завдання будуть викладені після четвертого телеуроку.
  5. Переглянути відео  або прочитати §7 і 45. 
  6. Розв"язати вправи (на фото).
  7. Ввечері звірити розв"язки  
ВІДПОВІДІ
Діти, зверніть увагу на записи. Ми готуємось до контрольної роботи, тому ще раз наголошую:всі дії, які не можна виконати усно, повинні бути записані в стовпчик. Якщо ж котрусь дію робите усно, то в прикладі повинно бути кілька знаків "=" (дивіться фото)




18.05.  Повторення. Геометричний матеріал.
  1. Дивимось телеуроки.
  2. Повторюємо матеріал, який вивчили в 5 класі. Це можна зробити таким чином: почитати підручник (§ 17 - 26) або преглянути відео: Промінь, пряма. Відрізок. Координатний промінь. Кути. Задача про кути. Прямокутник, трикутник. Площа. Об"єм
  3. Опацювати конспект "Трикутник, його види"
  4. Щоб перевірити себе з теми "Кути" - пограйте Презентація-гра (презентацію треба не переглядати, а завантажити).

14.05.  Повторення. Дії зі звичайними дробами та мішаними числами
  1. Починаємо повторення матеріалу, який вивчали в 5 класі. Це можна зробити таким чином: почитати підручник (§ 27 - 33) або Опрацювати конспект завантажити тут, чи переглянути відео дії з дробами і дії з мішаними числами.
  2. Розв"яжіть завдання (на фото). Ввечері викладу розв"ування та відповіді.
Увага! Відповіді!!!



13.05.  Аналіз контрольної роботи.
  1. Дивимось телеуроки.
  2. Розібрати розв"язи завдань контрольної роботи. Завдання   7 і 8 записати в зошит (якщо на контрольній роботі ці завдання виконані правильно, то переписуйте завдання іншого варіанта). 



12.05.  Контрольна робота з теми "Середнє арифметичне. Відсотки". 
  1. Дивимось телеуроки (повторення матеріалу).
  2. Завдання контрольної роботи будуть доступні в 12 год. Уважно прочитайте інструкцію!
  3. Контрольна складається з двох частин - тестові завдання (1 - 6) і задачі (7 - 9). 
  4. У завданнях 1 - 6 просто вибрати правильну відповідь.
  5. Розв"язування завдань 7, 8, 9 ОБОВ"ЯЗКОВО вислати мені на VIBER до 13.00 (не завтра, не ввечері, не в 13.10, не в ... , а до 13 год.) Контрольна робота триває 45 хв (саме стільки будуть відкриті завдання) і ще маєте 15 хв, щоб все гарно оформити.
  6. Тільки 1 (одна) спроба для виконання тестових завдань, то ж не гайте часу.
  7. Щоб розпочати тест, виберіть свій клас, варіант і просто натисніть.
  8. Уважно прочитайте опис до тесту.
  9. Мені не двоніть🙅,  не пишіть🙅 - відповідати сьогодні не буду🙅 бо йду на нараду в школу💁.
Завдання для 5 - Б класу
Група
Антоніни Василівни
Група
Світлани Іванівни

Завдання для 5 - В класу
Група
Яни Володимирівни
Група
Вікторії Володимирівни


07.05.  Відсотки. Знаходження числа за відсотком
  1. Дивимось телеуроки (нова тема і повторення матеріалу).
  2. Завдання будуть викладені після 4 телеуроку.
  3. Переглянути відео
  4. Усі вправи, які розв"язували у відео, записати в зошит.
  5. Понеділок - вихідний.
  6. У вівторк напишемо контрольну роботу з теми "Відсотки. Середнє арифметичне". Більшість завдань будуть на відшукання середнього арифметичного, середніх величин. Задачі на відсотки більш детально розберемо  у вересні наступного навчального року.
  7. Контрольна робота з 12.00 до 13.00.

06.05.  Відсотки. Знаходження відсотка від числа
  1. Дивимось телеуроки (нова тема і повторення матеріалу).
  2. Завдання будуть викладені після 4 телеуроку.
  3. Опрацювати конспект (усе, що виділено червоним кольором записати у зошит) завантажити конспект
  4. Можна погратись гра-презентація (презентацію треба не переглядати, а завантажити)


05.05.  Відсотки
  1. Дивимось телеуроки (нова тема і повторення матеріалу).
  2. Завдання будуть викладені після 4 телеуроку.
  3. Переглянути коротенькі відео відео 1  і  відео 2 про відсотки.
  4. Записати в зошит і запам"ятати (зверніть увагу на записи по клітинках)



04.05.  Розв"язування вправ із теми "Середнє арифметичне. Середнє значення величин"
  1. Дивимось телеуроки (нова тема!!!).
  2. Завдання будуть викладені після 4 телеуроку.
  3. Аналіз замостійної роботи (Розв"язування усіх вправ розібрати і переписати в зошит).

         

.         





30.04.  Розв"язування вправ із теми "Середнє арифметичне. Середнє значення величин"

  1. Дивимось телеуроки (повторення матеріалу).
  2. Завдання будуть викладені після 4 телеуроку.
  3. Не забули про олімпіаду? Кому потрібен пароль - пишіть сьогодні, бо не знаю, чи завтра матиму змогу відповідати.
  4. ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: у нас завтра немає уроку і це вихідний день, але телеуроки мають бути і з математики нова тема. Подивіться, будь ласка, а я в понеділок не задаватиму письмового домашнього завдання 😀😀😀.
  5. Пройти тестування (час обмежений - 40 хв, до 18.00. Одне із завдань (будь-яке) записати у зошит).






29.04.  Середнє значення величин

  1. Дивимось телеуроки.
  2. Вивчаємо нову тему: переглянути  відео  (розв"язування задач, які розглянуті у цьому і наступних відео - записати в зошит).
  3. Ще кілька задач відео . 
  4. Пропоную розібрати кілька складніших задач на середнє арифметичне  відео . 
  5. Прошу зголоситись охочих взяти участь в інтернет-олімпіаді (дякую трьом учням 5 - В класу 👍👍👍).


28.04.  Середнє арифметичне
  1. Дивимось телеуроки (для повторення матеріалу).
  2. Вивчаємо нову тему: переглянути відео (зверніть увагу на записи перших двох прикладів - результат тих дій, які робимо усно повинен бути записаний (приклад 1), а якщо всі дії - в стовпчик, то результат дії додавання після знака = не пишемо (приклад 2).
  3. Виконати вправи з підручника 1587, 1591 і 1606.
  4. Розв"язків надсилати не треба, пишіть тільки ті учні, хто потребує додаткового пояснення.
  5. Ще не всі учні отримали оцінки за тему "Множення та ділення десяткових дробів".
  6. Дуже мало учнів зголосились взяти участь в олімпіаді 😪😪😪.

27.04.  Аналіз контрольної роботи
  1. Дивимось телеуроки.
  2. Ті учні, що не отримали повідомлення про оцінку за контрольну роботу і за тему, після закінчення 4 телеуроку напишіть мені на Viber.
  3. Ті, хто знає оцінку і згоден з нею - відпочивають!!! 😍
  4. Увага! Сьогодні розпочинається інтернет-олімпіада з математики. Логін - ваше прізвище та ім"я. Хто не знає свій пароль, напишіть мені. 



23.04.  Контрольна робота "Множення та ділення десяткових дробів"
  1. Дивимось телеуроки.
  2. Завдання контрольної роботи будуть викладені після закінчення 4 телеуроку.
УВАГА!!!
РОЗВ"ЯЗКИ ЗАВДАНЬ, В ЯКИХ ТРЕБА  ВПИСУВАТИ ВІДПОВІДЬ  - ОБОВ"ЯЗКОВО НАДІСЛАТИ НА VIBER. 
Пройти тест і надіслати розв"язки сьогодні до 21.00 год.
Тестові завдання і на встановлення відповідності - розв"язуються усно, тому їх не записуємо.
ЧАС ТЕСТУВАННЯ ОБМЕЖЕНИЙ - 45 ХВИЛИН!!!
Зараховується лише одна спроба, то ж не марнуйте час, не хитруйте, вибирайте свій варіант.
Якщо не будуть надіслані розв"язки, то оцінка за контрольну роботу - половина набраних за тест балів.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Завдання для 5 - Б класу
Група Антоніни Василівни
Дівчатка

Варіант 1


Група Світлани Іванівни
Дівчатка

Варіант 2


Група Антоніни Василівни
Хлопчики

Варіант 3




Група Світлани Іванівни
Хлопчики

Варіант 4




Завдання для 5 - В класу
Група Яни Володимирівни
Дівчатка



Група Вікторії Володимирівни
Дівчатка

Варіант 3



Група Яни Володимирівни
Хлопчики




Група Вікторії Володимирівни
Хлопчики

Варіант 4






22.04.  Розв"язування задач і вправ на множення та ділення десяткових дробів
  1. Дивимось телеурок (повторення матеріалу).
  2. Завтра контрольна робота з теми "Множення та ділення десяткових дробів".
  3. Повторити навчальний матеріал (підручник, § 38 - 41), за потреби ще раз переглянути відео з попередніх уроків. 

21.04.  Розв"язування задач і вправ на множення та ділення десяткових дробів

Христос воскрес!!! Вітаю усіх зі святом!!! 

Дивимось телеурок (повторення матеріалу)



Готуємось до контрольної роботи: виконати домашню самостійну роботу (підручник, стор.243). Розв"язки викладу ввечері. 


















16.04. Розв"язування задач і вправ на множення та ділення десяткових дробів

Сьогодні зробимо аналіз вчорашнього тестування (розібрати, переписати в зошит), так як багато учнів помилилились в останніх завданнях. Із наступного тижня дивимось телеурок, а тоді заходимо на блог.


















15.04.  Розв"язування задач і вправ на множення та ділення десяткових дробів

  1. Сьогодні розв"язуємо вправи, готуємось до контрольної роботи. Для цього пропоную вам пройти тестування (до 23 години, час на тестування обмежений - 40 хв). Щоб розпочати, пройдіть за цим посиланням  https://vseosvita.ua/test/start/rqh277
  2. Для повторення матеріалу дивимось телеуроки.


14.04.  Розв"язування задач і вправ на множення та ділення десяткових дробів

  1.  Сьогодні розв"язуємо вправи, виробляємо навички застосовувати зання та вміння. Для цього пропоную вам розв"язати 2 вправи (на фото). Розв"язки надсилати не треба. Вечері, о 20.00 викладу тут повні розв"язки: звіритесь, виправите помилки. 
  2. Для повторення матеріалу дивимось телеуроки.
  3. Якщо потрібне додаткове пояснення, індивідуальна консультація  тощо - пишіть на Viber.






УВАГА!!!   ВІДПОВІДІ!!!
















Не забудьте написати відповідь, бо я забула 😀😀😀😀😀


13.04.  Розв"язування задач і вправ на множення та ділення десяткових дробів

  1. Любі п"ятикласники! Ми вивчили нову тему. Сьогодні розв"язуємо вправи, виробляємо навички застосовувати зання та вміння. Для цього пропоную вам розв"язати завдання контрольної роботи (на фото). Розв"язки надсилати не треба. Вечері, о 20.00 викладу тут повні розв"язки: звіритесь, виправите помилки. 
  2. Підказка до завдання 5: §7, вправа 280 (наш підручник). 
  3. Для повторення матеріалу дивимось телеуроки.
  4. Якщо потрібне додаткове пояснення, індивідуальна консультація  тощо - пишіть на Viber.

УВАГА!!!   ВІДПОВІДІ!!!





09.04.  Ділення десяткових дробів на 0,1,  0,01,  0,01...

  1. Вивчити правило (на фото) 
  2. Розглянути приклади 
  3. Потренуватись  для САМООЦІНЮВАННЯ    можна тут або                                                         join.naurok.ua  Код доступу 692129 (САМООЦІНЮВАННЯ!!!!!)  
  4. Для повторення матеріалу дивимось телеуроки.


08.04.  Ділення десяткових дробів на десятковий дріб

  1. Спочатку уважно(!!!) прочитати завдання на сьогодні.
  2. Переглянути відео .
  3. Розв"язати 6 (шість) прикладів з фото. Дітки, вони розв"язані у відео, тому звірте відповіді самостійно, фото робіт не висилайте, вишліть краще селфі, бо сумую за вами... 
  4. Якщо було багато помилок або багато питань, то перегляньте ще інше відео , перечитайте приклади та матеріал підручника (стор.237-238)
  5. Не забудьте подякувати мамам, татам, бабусям, всім тим, хто щодня допомагає вам вчити уроки! Передайте вітання і від мене!!! 


07.04.  З Благовіщенням вітаю

І таке тобі бажаю:

Частіше Господу молись,

Щоб мрії всі твої збулись!

З надією день зустрічай –

І буде краще, пам"ятай!





06.04.  Ров"язування задач і вправ

  1. Для повторення переглянути відео
  2. Пройти Коротке опитування
  3. Пройти тестування (УВАГА!!!) Тест необхідно виконати сьогодні до 21.00 год. Розв"язки завдань ОБОВ"ЯЗКОВО вислати на Viber. 

               join.naurok.ua   Код доступу  509334    









05.04.   Телеуроки для 5 класу

Телеуроки для учнів 5 класів транслюватимуть телеканали “ПлюсПлюс” та “112 Україна”.
Онлайн трансляція каналу Міністерства освіти і науки України: YouTube
Онлайн трансляція каналу “ПлюсПлюс” https://1plus1.video/tvguide/plusplus/online?_ga=2.60427629.1507276362.1585657450-1031066236.1585509558
Онлайн трансляція каналу “112 Україна” https://www.youtube.com/watch?v=3Q11d6I21PE
Тривалість: з 10-00 до 12-00 год, кожного дня.


26.03. Ділення десяткових дробі на натуральне число

  1. Розв"язати вправи 976 (3 і 4), 978 (4, 5, 6) і 980 (умови на фото). Підказку до вправи 978 👀 дивіться у підручнику на стоінці 39.
  2. Виконані завдання вислати до понеділка.
  3. Бажаю успіхів!!!


25.03. Ділення десяткових дробі на натуральне число

  1. Переглянути відео Ділення і ще одне Приклади ділення
  2. Опрацювати матеріал підручника § 40 (с.230 - 231), вивчити правила. 
  3. Розв"язати вправи 188, 189, 190 (умови на фото)


24.03. Увага! Діти, висилайте виконані завдання. Це не для оцінки. Хочу переконатись, що всі навчились множити десяткові дроби. Якщо з якоюсь вправою виникли труднощі, також пишіть.


19 і 23.03. Властивості множення. Розв"язування задач і вправ

  1. Опрацювати конспект (завантажити, переглянути, роздрукувати)
  2. Переглянути відео Переставна і сполучна властивість Розподільна властивість множення
  3. Виконати (письмово) вправи 1332, 1334, 1337,1344 з підручника. Розв"язання можна надсилати на електронну адресу lesia55555@gmail.com або виконувати в окремому зошиті чи на листочку і зберігати до початку навчання.


17 і 18.03. Множення десяткових дробів на 10, 100, 1000 ... 0,1,  0,01,  0,001...

  1. Прочитати матеріал підручника, розібрати приклади. §39 стор. 226-227.
  2. Дати відповіді на питання на стор. 228.
  3. Переглянути (за потреби) відеоурок  Множення десяткових дробів на розрядні одиниці
  4. Запам"ятайте правила і множте десяткові дроби на розрядні одиниці усно
  5. Пройти тестування     join.naurok.ua .  Код доступу 801509 (тест з хитринкою, не поспішайте, уважно читайту завдання, виконуйте дії, міркуйте логічно і не хитруйте)


16.03. Множення десяткових дробів

  1. Прочитати матеріал підручника, розібрати приклади. §38 стор. 220-221.
  2. Дати відповіді на питання на стор. 222.
  3. Переглянути (за потреби) відеоурок Множення десяткових дробів
  4. Розібрати приклади і переписати в зошит (число, домашня робота) приклади 
  5.  Пройти тестування     join.naurok.ua .  Код доступу 266839

4 коментарі:

  1. Код доступу 424239. Нам пише, що такого коду не існує.

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго дня Леся Кирилівна а якщо я написала на 12 то мені теж розбирати і писати самостійну роботу??

    ВідповістиВидалити
  3. Аналіз самостійної роботи. Так, писати.

    ВідповістиВидалити